IT PODRŠKA

Ukratko o usluzi

IT podrška – (HELPDESK)

U sklopu održavanja sustava nudimo i uslugu same IT podrške za kompletan IT sustav.

Korisnik nam može prijaviti kvar putem mobilne aplikacije, VOIP centrale ili putem emaila. Sve prijave su evidentirane i iste se rješavaju ovisno o definiranom vremenskom okviru samog ugovora ili po redosljedu samih prijava. Najčešće je početak obrade prijave unutar 5 minuta nakon što je prijava napravljena kroz naš sustav.

Korisnička zona za ugovorene korisnike

Korisnička zona

HelpDesk broj : +385 1 2227 045

Nazovi

Android aplikacija

Za vas smo kreirali android aplikaciju za lakše prijave problema. Ugovoreni korisnik u aplikaciji može pregledavati svoje račune i ponude, kao i pregled statusa vaših prijava. Aplikaciju možete preuzeti putem sljedeće poveznice.

Preuzmi android aplikaciju

Obratite nam se danas za konzultacije

Kontaktirajte nas